Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek. A www.szervmanok.hu elnevezésű weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamataival kapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken készséggel rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató fent nevezett weblapján történő jogviszonyokra terjed ki.

1. Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Mark Vill Kft.
A szolgáltató székhelye: 2120 Dunakeszi, Piroska u. 7/2.
Elektronikus levelezési címe:info@szervmanok.hu
Cégjegyzékszáma: 13-09-151636
Adószáma: 12904884-2-13
Telefonszáma: +36 70 518 4743
Bankszámlaszám:
Kerskedelmi és Hitelbank Zrt: HU68 10402166-21608500-00000000
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-74674/2014.
A szerződés nyelve: magyar

2. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A jelen Szabályzat 2015. október 31. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt a weboldalon közzéteszi. Felhasználók/Vásárlók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

3. Vásárlási feltételek

Felhasználó/Vásárló a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatvédelmi szabályzat (lásd lentebb) feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
Felhasználó/Vásárló a vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést semmisnek tekinthetjük. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
A Szolgáltatót a Felhasználó/Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.1. Személyes adatok kezelése

Az oldal üzemeltetője tiszteletben tartja és megóvja a Felhasználó/Vásárló személyes adatait.
A megadott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat kizárólag csak a www.szervmanok.hu rendelési céljaira használjuk fel.
A megadott e-mail címet a tulajdonosa hozzájárulása nélkül nem használja fel akciós hírlevélhez.
Amennyiben a felhasználó/Vásárló rendszeresen információkat szeretne kapni aktuális akciós ajánlatainkról és újdonságainkról, a felhasználónak/Vásárlónak fel kell iratkoznia a hírlevélre. (Részletesen l. „Adatvédelmi szabályzat”)

3.2. Fontos tudnivalók a vásárláshoz

A szervmanok.hu oldalai regisztráció, vagyis bármilyen személyes adat megadása nélkül is böngészhetők.
Csak a megrendelés során kérjük azokat a fontos adatokat, amelyek szükségesek a számla megfelelő kiállításához, valamint a megrendelt árucikk pontos kiszállításához.
A megrendeléskor megadott adatok módosítására lehetőség van még a kiszállítás előtt, ezt megteheti a Megrendelő/Vásárló az info@szervmanok.hu e-mail címen.
Bármilyen kérdés vagy probléma esetén, fordulhatnak hozzánk bizalommal az info@szervmanok.hu email címen!

3.3. A vásárlás menete:

A webshopban megjelenített termékeket kizárólag online lehet megrendelni. 
A termékekre vonatkozó árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Kosár

  1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket/termékeket, add meg a darabszámot, majd kattints a „Kosárba rakom”
  2. A kosár tartalmát bármikor megtekintheted a „kosár” ikonra kattintva.
  3. Ha törölni szeretnél egy elemet a kosárból, fizetés előtt megteheted.

Szállítási mód kiválasztása

  1. Ha befejezted a vásárlást, ki kell választanod a Neked legmegfelelőbb szállítási módot.
  2. Az alábbiak közül választhatsz:
  • DPD Futár: Ha a DPD futárral való szállítást választod, a futár házhoz viszi Neked a rendelt termékeket a feladástól számított 1 munkanapon belül. Ennek díja bruttó 1.400 Ft.
  • Pick-Pack Pont: Ha a Pick Pack Pontra való szállítást választod, a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomása után a következő oldalon lesz lehetőséged a térképen kiválasztani a számodra megfelelő PP-Pontot. ahol a megrendelt termékeket átveheted, a feladástól számított 1-2 munkanapon belül. Ennek díja bruttó 600 Ft.
  • Személyesen is átveheted a megrendelésedet Dunakeszin, a Papirusz Papír-írószer, Ajándék üzletben, Iskola u. 13. sz. alatt, 9.00-17.00 óráig.

A szállítási módok kiválasztása után kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra.

Számlázási és Szállítási adatok

A következő lépésben a számlázási és szállítási adataidra lesz szükségünk. Arra kérünk, jól körültekintően írd be az adataidat, hogy biztosan célba érjenek a megrendelt termékeid.

Fizetési módok kiválasztása:

  1. számlázási és szállítási adatok megadása után láthatod a megrendelésed és a fizetendő összeget.
  2. A táblázat alatt válaszd ki a Neked megfelelő fizetési módot:
  • Közvetlen banki átutalás: Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra történik. A banki utalás választása esetén a visszaigazoló e-mailben díjbekérőt küldünk számodra, aminek a fizetési határideje 3 nap. A megjegyzés rovatban tüntesd fel a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg számlánkra történő beérkezését követően történik.
  • Utánvétes fizetés: Fizetés készpénzben, átvételkor. Az utánvét költsége automatikusan hozzáadódik a kosár végösszeghez.
    Személyes átvétel esetén NINCS LEHETŐSÉGED ezt a fizetési módot választani!
  • Barion kényelmes fizetés: Bankkártyás fizetés esetén a biztonságos és népszerű Barion oldalára irányítunk, amin keresztül bankkártyáddal biztonságosan és perceken belül tudod kifizetni a megrendelt termékeket.  A fizetés működik közvetlen bankkártyával, regisztráció és előzetes feltöltés nélkül is, vagy Barion tárcával. Működik előre feltöltött e-pénz egyenlegről, kártya nélkül is.  
     

    Biztonságos fizetés : A bankkártya adataidat nem ismerjük és nem is tároljuk. Az itt megadott bankkártya adataid egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan kerülnek továbbításra a bankfióknak.

     
     Miután kiválasztottad a fizetési módot, kattints a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra.

A rendelés feladását követően

E-mailben automatikus visszaigazolást kapsz a vásárlásról.

  1. Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén:
  • A rendelés feladása után azonnal kapsz egy elektronikus levelet, amelyben minden fontos információt megtalálsz az átutalásról.
    Bankkártyás fizetés esetén pedig átirányítunk egy biztonságos Barion fizetési oldalra, ahol bankkártyával tudsz fizetni.
  • A számlát a megrendelt termékekkel együtt juttatjuk el a részedre.
  • A számla tartalmazza az áru vételárát és a szállítási költséget.
  • A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke könyv esetében 5%, a plüss és egyéb termékeknél 27%.
  • Csomagolási vagy bármilyen más költséget nem számolunk fel.
  • Átutalással való teljesítés esetén a fizetés napjának az a banki nap tekintendő, amelyen a vételár összege a Szolgáltató folyószámláján jóváírásra kerül.
  • A Mark-Vill Kft. belföldön használatos bankszámlaszáma: K&H 10402166-21608500-00000000
  1. Utánvét esetén:
  • A rendelés feladása után azonnal kapsz egy elektronikus levelet, amelyben visszaigazoljuk a rendelésedet.
  • Fizetned a rendelésed átvételekor kell, a futárnak, vagy a kijelölt Pick-Pack Ponton.
  • A számlát a megrendelt termékekkel együtt juttatjuk el a részedre.
  • A számla tartalmazza az áru vételárát és a szállítási költséget.
  • A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót, melynek mértéke könyv esetében 5%, a plüss és egyéb termékeknél 27%.
  • Csomagolási vagy bármilyen más költséget nem számolunk fel.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. 
Ha bármiben megakadsz, vedd fel velünk a kapcsolatot E-mailben, vagy telefonon! 

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat/Vásárlókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

3.4. A szállításról

A szolgáltató a szállításért Magyarországon belül költséget számol fel.
Ha külföldről történik rendelés,  a vásárló e-mailben adja le a megrendelését, és a Szolgáltató kiszámítja a szállítási díjat.

A szállítás a vásárlás során a Vásárló által kiválasztott módon történik. DŐD futárral vagy Pick-Pack-Ponton keresztül.

A plüssök egyedileg, kézzel készülnek, ezért a várható szállítási idő a raktárkészlet függvénye. A Szolgáltató azon van, hogy mindig legyen raktáron plüss Szervmanó, ilyenkor készletről 2 nap, ha épp elfogy valamelyik Szervmanó, és utánrendelni kell, maximum 10 nap a szállítási határidő, amiről válasz e-mailben mindenképp tájékoztatja a szolgáltató a vásárlókat.

A megrendelés során megadott kézbesítési címet a felhasználó/Vásárló köteles ellenőrizni, mert az ingyenes szállítás csak az első szállításra vonatkozik.

Amennyiben a kézbesítő visszaküldi a megrendelt terméket “Cím elégtelen”, “Ismeretlen”, ” Elköltözött”, “Nem vette át”, “Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja ismételten teljesíteni.

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik.

3.5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a fizetéstől számított 2 munkanapon belül, de legkésőbb 7 munkanapon belül. Ha nincs raktáron a megrendelt termék, úgy közös megegyezés alapján történik a teljesítés, melyben e-mailben megegyeznek egymással a Szolgáltató és a Vásárló. Ha a Vásárló úgy dönt, ilyen esetben a Szolgáltató a vásárló kérésére köteles a vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

4. Elállás joga

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó/ Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó/Vásárló 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó/Vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót/Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a FelhasználóMegrendelő részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó/Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót/Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

Amennyiben Felhasználó/Vásárló élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár az 1.sz mellékelt Elállási/Felmondási nyilatkozatminta), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó/Vásárló a Szolgáltató részére.

Felhasználó/Vásárló egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

5. Vegyes Rendelkezések

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és FelhasználóMegrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
A FelhasználóMegrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a FelhasználótólMegrendelőtől beszerezze, illetve a FelhasználóMegrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.

6. Jogviták
A Szervmanók Webáruház célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a felhasználó/Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen.

Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 10 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A Felhasználó/Vásárló a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veheti a békéltető testületi eljárást.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail: nfh@nfh.hu

Kelt: Dunakeszi, 2015. 10. 31.

1-es melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Adatvédelmi Szabályzat 

1. Az adatkezelő neve: Mark-Vill Kft.
2. Az adatkezelő címe: 2120 Dunakeszi, Piroska u. 7/2
3. Elérhetőség: info@szervmanok.hu, +36 70 518 4743

4. Az adatkezelés megnevezése: az adatkezelés a felhasználók önkéntes, tájékozott, és határozott hozzájárulása alapján az internetes honlapon regisztrált felhasználók esetében.

5. Az adatkezelés jogalapja: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény bekezdése alapján az érintett önkéntes hozzájárulása.

6. A kezelt adatok köre:
  A. A felhasználó által kötelezően megadott adatok vezetéknév, keresztnév, e-mail cím.
  B. A szervmanok.hu megtekintése során rögzítésre kerül a felhasználó számítógépének IP-címe, a látogatás kezdő és befejező időpontja, illetve egyes esetekben a felhasználó számítógépének beállításától függően. A böngésző és az operációs rendszer típusa. Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
  C. A hálózat világában a személyhez kötődő információkat, a testreszabott kiszolgálást csak akkor lehet biztosítani, ha a szolgáltatók egyedileg azonosítani tudják ügyfeleik szokásait, igényeit. Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi azonosításra, illetve profilinformációk tárolására alkalmas jelsorozat, melyet a szolgáltatók a látogatók számítógépére helyeznek el.

7. Az adatkezelés célja:
  A. A felhasználó által kötelezően megadott adatok esetében az adatok kezelésének célja a felhasználó jogosultságának azonosítása (értesítések és hírlevél küldése, dokumentumok letöltésének lehetősége), valamint a megrendelt szolgáltatás (értesítések) kiküldésének lehetősége. Az adatokat a szolgáltató felhasználhatja arra, hogy a honlap látogatása során a letöltött oldalakon megjelenő hirdetési csíkokon (banner) személyre szabott reklámok jelenjenek meg. Az adatok ilyen célú felhasználását a felhasználó leiratkozással megtilthatja.
  B. A www.szervmanok.hu használata során a naplófájlban rögzítésre kerülô adatok esetében az adatok tárolása, felhasználása kizárólag technikai célokra (szerverek biztonságos mûködésének elemzésére, utólagos ellenôrzésre) történik a Mark-Vill Kft. által. Az így nyert adatsorokat személyes azonosításra alkalmas, más forrásból származó információkkal nem kapcsoljuk össze.
  C. Az anonim látogatóazonosító mint jelsorozat önmagában semmilyen módon nem képes az ügyfelet, azaz a látogatót azonosítani, csak a látogató gépének felismerésére alkalmas. A Mark-Vill Kft. az ilyen, a fent említett, személyes adatot már nem tartalmazó anonim azonosítókat (cookie) a többi szolgáltatóhoz hasonlóan abból a célból kezeli, hogy többet tudhasson meg az ügyfelek információhasználati szokásairól és így javíthassa szolgáltatásaik színvonalát, valamint ügyfeleiknek a honlap látogatása során testreszabott oldalakat, marketing (reklám) anyagokat jelentessen meg. Az anonim azonosítók személyes adatbázissal nem kerülnek összekapcsolásra.

8. Az adatkezelés a megjelölt céloktól eltérő célra a személyes adatokat nem használja, azonban jogosult azokat az Adatkezelő által kezelt más adatbázisokkal összekapcsolni. Személyes adatokat harmadik személyeknek csak a felhasználó előzetes és tájékozott hozzájárulása esetén adunk át. Ez nem vonatkozik az esetleges, törvény alapján kötelező adattovábbításokra.

9. Az adatkezelés időtartama:
  A. A felhasználó által kötelezően megadott adatok esetében, amíg a felhasználó tagja a közösségnek illetve személyre szabott reklámok esetében, amíg a szolgáltató által biztosított leiratkozási lehetőséggel a felhasználó nem él. Amennyiben a felhasználó jogellenesen, megtévesztôen használ személyes adatot, vagy bűncselekményt valósít meg, akkor adatait a felhasználási feltételekben biztosított módon az adatkezelô azonnal törölheti.
  B. A www.szervmanok.hu használata során a naplófájlban rögzítésre kerülô adatok esetében a látogatástól számított legalább 1 évig tárolja a rendszer az adatokat.

10. A felhasználó bármikor kérheti regisztrációjának törlését az alábbi e-mail címen: info@szervmanok.hu

11. Személyre szabott reklámok: A felhasználók érdeklődési körünek megfelelően a szolgáltató személyre szabott reklámokat jeleníthet meg a honlap látogatása során letöltött oldalakon, amelyek egyben számára hasznosabb, érdekesebb információkkal szolgálnak. A 7.A. pontban található adatokat a szolgáltató felhasználja arra, hogy a honlap látogatása során a letöltött oldalakon megjelenő hirdetési csíkokon (banner) személyre szabott reklámok jelenjenek meg. A hirdetési csíkok kiosztása gép által történik, a kiosztás során személyes adatok nem kerülnek átadásra, feldolgozásra, az adatok elemzése, vizsgálata nem szükséges. Az adatok ilyen célú felhasználását a felhasználó leiratkozással megtilthatja. A www.szervmanok.hu fenntartja magának a jogot, hogy a regisztrációkor megadott adatok alapján felhasználóinak célzott (perszonalizált) reklám leveleket, valamint a levél végén található reklámot küldjön.

12. Adatfeldolgozó megnevezése: Mark-Vill Kft.

13. Adatfeldolgozás megnevezése: A 7-es pontban szereplő adatokat tartalmazó rendszer (hardver és szoftver) üzemeltetését a Mark-Vill Kft. végzi.

14. Adatfeldolgozó címe: 2120 Dunakeszi, Piroska u. 7./2. 

15. Az adatkezelési szabályzat módosításának lehetősége: A www.szervmanok.hu fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési szabályzatot a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A felhasználó a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított adatkezelési szabályzatot.

16. A felhasználók jogai személyes adataik kezelésével kapcsolatban: Személyes adatai kezeléséről a felhasználók tájékoztatást kérhetnek. Az adatkezelő kérésre tájékoztatást ad az érintettnek az általa kezelt adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összeüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. A tájékoztatás iránti kérelmet e-mailben az info@szervmanok.hu címre kell eljuttatni, amire 8 munkanapon belül választ kap az érintett. A felhasználók kérhetik adataik törlését, az adatkezelés időtartama alatt meghatározottak szerint.

17. A felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit az az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény valamint a Ptk. alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke segítségét is (dr. Péterfalvi Attila a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke, 1051 Budapest, Székhely: Nádor u. 22. Postacím: 1387 Budapest Pf. 40. További kérdéssel, illetve észrevételeivel keresse az üzemeltető munkatársát az info@szervmanok.hu e-mail címen.

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-74674/2014.